Perşembe, Nisan 02, 2009

the clash - clampdown

nedir bu insanların derdi?
neden bu kadar calısılıyor simdi? daha cok calıs daha cok kazan daha cok harca.
niteliğin önüne geçmiş nicelikli varoluş biçimlerinin bünyeye verdiği hasar..

ütopya I: bütün tanıdıklarım ayda bana 1 lira verse gecinir giderim.
ütopya II: herkes daha az calıssın daha az kazansın, daha az üretim daha az tüketim.
ütopya III: bütün izlandalılar bir gün zenci olacak.


you grow up and you calm down and
you're working for the clampdown
you start wearing the blue and brown and
you're working for the clampdown
so you got someone to boss around
it makes you feel big now
you drift until you brutalize
you made your first kill now

bu sarkıyı muhterem strokes da coverlamıştır.

3 yorum:

fis dedi ki...

lalecim ünlü bi laf var ya hani "nereye gidersen git kendini de yanında götürürsün" gibi bişeydi. gitmek istediğin için mi yoksa arebesk bi laf haline gelen gidebilme ihtimalini mi seviosun acaba.dün konuştuğumuz gibi seviyorum senin bu ikizler halini .ayy terazii hahaha boğa yükselen halinimiydi neydi. neyse sen gitsende biyerlere değişme kal böyle.nası kelime oyunları falan ama -tak tak ! -kim o ? - kasırgalı lale :)

LaLe dedi ki...

kasırgalı ya da kadırgalı, terazi ya da ikizler ne fark eder aramızda lafı mı olur hic..sen beni bilirsin ben seni, hatta ben senim sen de ben.
gezelim tozalım kısmı için arabesk olmak cesaret kırıcı olsa da kendimi goturmekten yana bi sikayetim yok tatlım, hastasıyım benlen gezmenin :)

fis dedi ki...

terapiler işe yaramış durmak yok yola devam..