Perşembe, Şubat 12, 2009

Nick Drake - One of these things first



yıllardır eskitemedigimiz sıkıcı pazar gunlerinin muhtesem ilaci garden state filminden bu sarkı dısardaki havayla pişpirik oynuyor bugün. ben de 3 tekerlekli motorsiklet alıcam bir gun.
cismonun bu sarkıyı benden once buraya koyma riskini goze alamadıgım için elimi cabuk tutuyorum...
Nick Drake 26 yaşında gidenlerden, onu sevgiyle anıyorum burdan.
bu şarkının sözleriyle ilgili 2 ciltlik bir kitap yazılabilir diye düşünüyorum. dünyaya aslında ne kadar farklı formlardan gelinebileceğinden falan bahsediyor, kitap saat kapı ya da senin battaniyen çaydanlığın olabilirdim diye gidiyor...

4 yorum:

fuzzy logic dedi ki...

garden state konusunda hızlısın benden =)
ne dingin ne sakin bir şarkıdır,
ve motosiklet ne güzel yakışır garden state'e

fis dedi ki...

şarkı güzel , film güzel ama beni hep üzüo bu ikili. üzülürken de bazen seversiniz.seversiniz sizi üzse de ama ben gerçekten üzgün hissedip sevmemeye başlıyorum. anlamsız oldu az ama beni bi tek sen anlarsın konuş onlarla..

LaLe dedi ki...

melankolik olmak da fayda yok diyor fis beybi :)

LaLe dedi ki...

kim bilebilirdi ki londrada bir gece vakti the cure'un klavyecisi Roger'la sokaklarda beraber nick drake soyleyecegimizi...hayat cok acaip.